Mia35 hamile olduğumu öğrendiğimden itibaren doktorların raporları, tıbbi yazılar harici Hiçbir şeyi okumadım. Son 1ay içinde sadece burada yazılanları okuyorum. O da zaman geçirmek adına. Herkesin başına iyi şeyler gelmiyor ne yazık ki, anlattıklarına kimsenin yüreği dayanmaz. Bu sebepten şu dönemde özellikle iyi şeylere odaklanmak gerek. Kan çalma durumu var mesela tek yumurta ikizlerinde 26. Haftaya kadar. Eşim çok okur araştırır, bense sadece doktorunu dinledim. Ve kızlarımla konuştum. Akıllı çocuklarım birbirinin kanını çalmaz, annelerini uzmezler diye :) moral çok önemli, stresten uzak kalmak gerekiyor. Doktor seçimi de bu yüzden çok önemli. Çevrende hep olumlu konuşan insanlar olmalı, bir rahatsızlık ya da sıkıntı bile olsa pozitif düşünerek güçlü olmak lazım. Ben buralardayım, herhangi bir sıkıntınız olursa elimden geldiğince bilgilendiririm sizi. ☺️ Hersey çok güzel olacak böyle düşünün ve beslenmenize dikkat edin :)