Mia35 canım tebrikler ilk öncelikle,bizde 6.haftada keseyi gördük,8.haftada kalp atışını duymaya gittiğimizde tek yumurta ikizi olduklarını öğrendik,doktor daha ikiz olduğunu söylemeden pıtlayan kalpleri görünce gülmeye başladım çok sevinmiştim çünkü çok istiyordum ve doktorumda direkt olarak biz tek yumurta ikizlerinde pek sevinemiyoruz riskleri var deyince umrumda olmadı,hep biz soru sorduk o cevapladı sanki zorla cevaplıyor gibiydi,sonra kendisi perinatoloji bölümünden bi doktor önerdi bizde araştırdık ve 10.haftadan beri perinatalogla devam ediyorum,sakın stres olma,27.haftamız biticek bizimde,evet zorlukları var vs ama umrumda değil,sağlıkla kucağıma gelmeleri için dua ediyorum