Bende 4 haftalıkken gittiğimde tek kese vardı . 6 haftada gittiğimde iki kese olduğunu gördü ikizmiş dedi birinin kalp atışını duyduk diğeri gelişmemiş dedi . Şimdi 8. Haftamdayım bende ikiz olsun çok istiyorum iki hafta sonra kontrolüm var sizce ikinci kesem gelişirmi sonradan