Ciceklerrrr Annem 4 , ablam 2 çocuk doğurdu hiç çatlakları yok, dedim bende de olmaz heralde ama yinede bebe yağı süreyim, 3.ayımdan beri bebe yağı sürüyorum her gün… Karnım çok büyük gören ikiz sanıyor, 34 den sonra karnımın altları bacak aralarıma kadar birden çatır çatır çatladım :)