beyzzsenturkk Ciceklerrrr bacım 30a kadar çatlağım yoktu 35. haftadan sonra yarıldım resmen 38+6 da doğurdum zaten ama be sürersen sür o son haftalar karnın gerildikçe çatlıyosun birazda genetik annem 2 normal yapmış tek çatlağı yok
zeynepramo Ciceklerrrr lierac biraz pahalı bi ürün ama çok etkili bio oil yağ kullanabilirsin hatta Hindistan cevizi yağı kullanabilirsin
T1627 Ciceklerrrr bende contractubex krem var ogluma ameliyat dikusleri icin doktor yazdi cok az kullandik birakin dedi acaba onu sursem catlaktata etkili olur mu sezeryan yapanlardada dikis izi icin veriyorlarmış dokis izini geciriyorsa catlagida gecirir mi acaba
deryaydin98 Womm markasının çatlak kremini kullanıyorum henüz 24 haftalığım etkisini bilemiyorum ama kullanıp memnun kalanı çok. Kokusu ve yapış yapış hissi de yok. Artı olarak Hindistan cevizi yağı kullanıyorum.
Tubatopal1 DmlKyra kartorana sıkıntı diyorlar yaa öle yazıyordu nette bende kullanmak için hazırlamıştım doğal kendim yaptım hatta Hindistan’la filan da karıştırdım öle okuyunca bıraktım bi bakın isterseniz sizde
Rabissannee DmlKyra son haftalar daha sık yag kullanın, ben de düzenli kullanmama rağmen 32 haftada yeni yeni küçük çatlaklar oluştu aman siz günlük sürün
Mesen beyzzsenturkk annem başta olmak üzere aile de sulalede hiç kimsede çizik bile yok ben şuan 30 dayım ve kalçamdan bacağım göğüsümden göbeğim çok çok çok fena kırmızı haritalar içerisindeyim😔
Esum48 zeynepramo lieraci ben internetten ampuluyle beraber 1800 tl ye almistim. Arkadasim eczaneden sadece kremi 700 tl ye almis. Eczanelerdw daha uygun bi sorun isterseniz 🫠
Hsn66 35 haftamdayım lierac kullanıyordum biodermaya geçtim kıyafetlerde leke bırakmıyor. 9 kilo aldım bol suyla içtende nemlendirmek gerekiyor çatlagım henüz yok bakalım ne olcak
Esum48 Sezer2108 15 ten itibaren basladim ben gobegin buyumeye basladigini fark ettiginde baslayabilirsin bazilarinin daha erken buyumeye basliyor gobegi
Aslanmom1 Ciceklerrrr Valla ne sürersek sürelim eğer genetikse çatlak olacaktır diye düşünüyorum o yüzden 3. Aydan itibaren bebe yağı sürüyorum. Sonuçta çatlak olmaması için nemlendirmek önemli
senaall Weledanın hamileler için krem ve yağını kullanıyorum şu an 29. Haftaya giricez henüz çatlağım yok ama ileriki haftalarda ne olur bilmiyorum 🤷♀️ biraz fiyatlı bir ürün ama emilmesi verdiği his çok güzel ve doğal bir ürün o yüzden tercih ettim
Ecemece0 Ciceklerrrr lierac kullanıyorum 32 ye kadar bir şeyim yoktu bu hafta göbeğimin alt kısmında çatlaklar olmuş çok üzgünüm 😢
gulesergurgen Ecemece0 Aynı şekilde oldu benim de🥲 Bi sabah kalktım aynada ne göreyim alt karında dalgalı dalgalı ve çok kalın Menderes gibi çatlaklar 🤦🏼♀️