Sems__6nur böyle birsey yok çok zor diye birsey yok inanın dis gebelik geçirip bir tüpünü kaybedip hamile kalan çok insan var .Sadece söyle birsey var ne zaman olur hemen de olabilir uzunda sürebilir açık olan taraftan yumiurtladiginizfa şansınız var bazıları kapalı olan tarafta ki yimirtayi da yakalıyor diyorlar ama o düşük bir ihtimalmis yumurta takibi yaptırın hangi taraftan yumurtladiginizi takip ettirin derim .hiç hamile kaldınız mi bilmiyorum ama yaşınız kac o da önemli bu durumda