echomarda çektirdim korkmayın herkes gülerek çıktı ben de öyle . acısız dersem yalan söylerim adet krampı gibi ama 1-2 dklık bişey dayanılmayacak bir şey değil anestezi almaya deymez . mesanen dolu olsun diyorlar wc girmeden yola çıkın onun dışında bişey yok çıkışta ped de verildi dr enfeksiyon riski için antibiyotik te yazdı 5 gün iç dedi sabah akşam . bu kadar korkacak bir şey değil ( echomar ve sonomed için geçerli bu yazdıklarım diğer yerleri bilemem)