Semsi_nur yok benim devletti, internetten yorumları araştırdım, acısız bir işlem olduğu yazıyordu neyse anesteziye gerek yoktur diye düşündüm bilseydim kesinlikle özele gider anestezi altında yaptırırdım çünkü tüp bebek yaptırmak için rahim filmi şart Bu acıyı yaşamaya değmez