Dk16 normal doğumda şimdi bir ameliyat kesi atıyorlar hemen dikiş ordada oluyor. Bilmiyorum hakkımızda hayırlısı olsun ben bir türlü kendimi ikna edemedim korktum ıkınamazsam çocuğa bişey olursa kendimi sıkarsam diye. Kötü anı olarak hatırlamak istemedim doğumunu inşallah doğru bişey yapıyorumdur