istkizannesi belden uyuşturma biraz riskli bir olay ben de riskten nefret eden bir insanım o yüzden istemedim. Bacaklarımı hissedememe duygusunu 1 dk bile yaşamak istemem. Bir de geçmeyen bel ağrıları falan yaşayanları da duydum çevremden ayrıca. O yüzden en temizi genel benim için. Bir de zaten o ortamda beni kesip biçtiklerini düşündükçe ve hissettikçe zaten kendiliğimden bayılırım ben aynı hesap olur 😂😂😂