Zeynep30 13 gün önce doğum yaptım heyecan korku stres hepsi bir aradaydı 🙈 girerken korkudan çıkarken mutluluktan ağlıyordum 😁 korkulacak hiçbir şey yok gerçekten akışına bırakmak lazımmış. Doktorla sohbet ederken kızımın ağlayışını duydum sonrasında gözümü alamadım zaten ondan 😍 panik yaptım iki kez tansiyonum aşırı düştü birinde istifra etme seviyesine geldim ama hemen müdahale ettiler başımda sadece beni takip eden bir hemşire vardı. ertesi gün taburcu oldum, tek kötü yanı gaz oldu sabaha karşı 4-7 arası ancak rahatlayabildim. Eve geldiğim gibi duşumu aldım rahatladım. İlk günler hareket etmek biraz zor oldu ama 4 gün sonra falan normale döndüm rahatlıkla yatmaya başladım. 2 gündür korse giymeye başladım çünkü dikişin üstünde kalan göbüşüm rahatsız etti dikişlerimi 😁 eve döndüğümde sadece 2 kilo kaybetmiştim ve göbeğim yerli yerindeydi ama günden güne küçülüyor ve 8 kilo verdim. Umarım devamı gelecek 😁