Melliisaa canım benim çok sağol hepimize inşallah 💕 anlamı çok güzelmiş sevdim ben açıkçası 😍bak benim iki oğlum var küçüğü 2 aylık her ikisinin de 2 ismi var ben ezelden beri 2 isim koycam çocuklarıma dedim ve kabul etmeseler de (kocamın ailesi ve kocam) birine Anıl diğerine Arel koydum ikinci isim onların istediği oldu ama seviyorum yani öyle saçma isimler değil onların söylediği Kaynanam Anıl diyemediği halde o bile alıştı söylemeye kendi koyduklarıyla seslenmiyorlar bile 😂 bence isim koyma hak önceliği annenindir aksini iddia etmemeli kimse sonuçta biz çekiyoruz her şeyini 🤷🏼♀️