Melliisaa bizde erkek bebiş bekliyoruz 37+1 deyim erkek olduğunu öğrendiğimizden beri hem Mirza olsun istedim eşimde Zeyd istedi Zeyd Mirza koymaya karar verdik herkes ayy çok zor isim ayy ne bu böyle falan filan şeyler söylüyor çokta umrumda değil benim çocuğum istediğimi koyarım😂😂 dünde eşimin dayısının hanımı ya çok zor isim nasıl söylicez biz bunu dedi gülerek dedim ki bi tanede siz yapın kolay isim koyun zaten ayda bir yada bayramdan bayrama görüceksiniz hangisi kolayınıza gidiyorsa onu söylersiniz(2sokak aşağıda oturuyorlar bu arada) 😂😂bi bozuldu ama napiyim onlarda boş konuşmasınlar