Bebeklerimizin isimlerini paylaşalım kızlar belki isim arayanlara da fikir olur her ne kadar Ay o isim de neymiş böyle deseler de Ben her yere yazmaktan ve söylemekten çok mutluyum Onun için bu postu açıyorum kız bebek bekliyoruz 37 haftadayım ismini Mabel Arya koyacağız Siz neler düşündünüz bebeklerinize 😂❤