mrshavva ben şuan 37+1 oldum daha çatı muayenesi olmadım nasıl olduğunuda bilmiyorum açıkçası ee tabi Rabbim bi şekilde zorluğunuda kolaylığınıda veriyor eminim bundan yoksa bir cana can katmazdı sadece ben tuhaf hissediyorum bazen hareketi bile inanılmaz canımı yakıyo diyorum bu küçück yerden nasıl çıkıcak ☺️ Aslında özelde yapmayacağım için belkide bu korkum ama inşallah bi kerede çıkar çünkğ en çok korktuğum sezeryan dualarnız içinde çoook sağolun 🙏🏻☺️ Allahım sizinde evladınızı sağlıkla sıhhatle büyütmenizi nasip etsin bahtı güzel olsun