Mervecannn cnm ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri her saniyem korkuyla geçiyordu bazen izliyordum doğumları hüngür hüngür ağlıyordum ve hep sezeryan istiyordum eşim ve ailesi bırakmıyordu son dakikaya kadar bile sezeryan deyip durdum ama normal Doğum oldu keşke o kadar kendimi korkutmasaydım diyorum ne kadar kötü olsada unutuluyor inanki bana göre Doğum anı değilde sancıların son dk ları Doğumdan daha kötüydü açıkçası yani Doğum yaptığım an acılarımı hatırlayamıyorum düşünüyorum düşünüyorum gerçekten de hatırlamıyorum sadece çığlıklarım kulağımdan hiç çıkmıyor gözümü kapattığım gibi attığım çığlıkları duyuyor gibi oluyorum sonra neden diyorum nasıl canım acıdıki o çığlıkları attım ama hiçbirşekilde hatırlamıyorum ıkınma hissim vardı ıkınıyordum öyle Yani ama sanırım bnmki sancıların son dk larında avaz avaz bağırıyordum sezeryana alın diye sancımı Yok edin diye bana sakinleştirici yaptılar tabi açıklığımı kontrol ederek 2 cm dedi öyle yaptı sonra aradan 25 dk sonra Doğum oldu, doktor da ebeye kızdı daha 20 dk önce sen 2 cm dedin ve şimdi nasıl Doğum oluyor dedi stajyer di ya pek bilememiş galiba 🤨🤨