Mervecannn mrshavva benşm doktorum çok tatlı çok iyi Allaha şükğr ben devlete gidiyorm en başından beri aynı doktor çok şükür iyi ilgileniyor ama çok utanıyorum 😆 şakalaşırız falan en başta onu bi yenmem gerek 😆😆
mrshavva Mervecannn benim çatı muayenemi doktorum değil ebem yaptı doktorum doğum başlayana kadar muayene etmedi hiç
Mervecannn mrshavva inşallah hAyırlısı ile sizler gibi doğum yapmak nasp olur inşallah bizde yazarız sağlıkla sıhhatle güzel doğum hikayelerimizi ☺️🙏🏻
Mervema Mervecannn normaldir cnm benim oglum 8 yasinda ben normal dogum yapmistim suan 27.4haftaligim ben bile geceleri kabus gormeye basladim ne yalan soyleyim unutmusum bende korkuyorum