Nergizos Melissahan masaallah canım. Benim de 3.gun embriyom var genetige gitmeden donduruldu 2 tane. Ağustos gibi transfer edilecek. Sağlıcakla olur inşaallah 🤗
Semagzll Melissahan teşekkür ederim canım sadece bı alet takılıyor ya ondan endişeleniyorum aşılama da kanama olmuştu takarken ☺️
Melissahan Semagzll Haklısın cnm o alet biraz rahatsız edici ama dayanmamız lazım zaten 5 dakika bile sürmüyor içini ferah yok hiç biçeycik olmaz inşallah çok kolay olur🥰
Umuttayorulur Melissahan çok sevindim hayırlı olsun darısı başıma inşallah 🥹 Salı test günüm bakalım o kadar dayanabilecek miyim 🤷🏻♀️
Melissahan Umuttayorulur Çok teşekkür ederim amin inşallah darısı tez zamanda sizinde başınızda olsun dayanması zor biraz ama az kalmış inşallah çabucak geçer güzel sonucu sende bize haber verirsin canım🥰
Umuttayorulur Melissahan inşallah benim için de dua et lütfen 🥹 Hamile duası kabul olur 🥰 Çift embriyo transfer olmuştum ikisi de tutsun inşallah 🥰
Melissahan Umuttayorulur Amin inşallah canım Dualarım seninle sabırsızlıkla bekliyorum iyi haberlerini çok dua edicem içini ferah tut inşallah sım sıkı tutunurlar ikimizinkide🥰♥️
babyiscoming_ Melissahan 9. Gün 255 çıktı benim canım. Doktorum tekrarla demedi 2 temmuzda kese kontrolüne çağırdı
Cutemomy Umuttayorulur genetik bozuk olabilir dedi. Test verdik sonuç bekliyoruz. Sonuca göre genetik taramalı tüp bebek tedavisi olucak.
777ysmin Umuttayorulur sonucun ne oldu aynı şeyleri yaşıyorum şuan bugun 5. Günüm 3. Gün embriyosu taze 2 tane
Umuttayorulur Cutemomy rabbim kolaylık versin. Hayırlı sonuçlar çıksın. Ben düşük yapmıştım bir kere sonra biz genetik test verdik kendi isteğimizle bende pıhtılaşma çıkmıştı eşimde bir problem çıkmadı.