Melissahan benim doktorum 10 gün boyunca yemek yapmama izin vermedi ilk 2 gün yat dedi sonrasında yürüyüş yapabilirsin evde ya da bi 10 dakika dışarda dedi sabah kahvaltını hazırlayabilirsin dedi işte kahvaltı wc ihtiyacı için falan kalktım akşam yemeğiymiş ev temizliğiymiş asla yapmadım yapmanızıda önermem :) çok şükür 8. Günde pozitifi gördüm 🤲🏻 Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🥰