Melissahan esos222- Nasılsın cnm test sonucun nasıl geldi umarım pozitifvir 17 de test günüm demiştin
Melissahan babyiscoming_ Nasılsın canım nasıl gidiyor😄bir değişiklik bi belirtin falan varmı az kaldı test günümüze🥰
babyiscoming_ Melissahan hiç bir belirtim yok canım sadece kasıklarımda doluluk hissi var sürekli cuma günü test vereceğim beklemedeyim. Sende var mı belirti falan
Melissahan babyiscoming_ Bende senin gibiyim canım hiç bir belirti yok sadece sağ tarafımda biraz kasık ağrım var bu kadar benimde cumartesi gunu
babyiscoming_ Melissahan canım ben dayanamadım bugün hastaneye gittik kan testi verdik çok şükür Allahıma pozitifi gördük inşallah darısı başına olsun snde mutlaka yaz sonucunu🥹💖
Melissahan babyiscoming_ Ay çok sevindim canımmm çok güzel bir haber hadi hayırlı olsunn çok güzel bir hamilelik geçirirsin inşallah🩷
Umuttayorulur Melissahan çok sevindim hayırlı olsun darısı başıma inşallah 🥹 Salı test günüm bakalım o kadar dayanabilecek miyim 🤷🏻♀️
Melissahan babyiscoming_ Saol canım beta 76 çıktı senin kaç çıkmıştı daha fazla çıkmasını bekliyordum ben ama önemli olan pozitif olması daha çok yeni pazartesi yine kan vericem 2 katı arrtmışmı görmek için istedi doktorum sen vericekmisin
Semagzll Melissahan merhaba bende pazartesi transfer olacağım önerileriniz nelerdir ilk denemem onun için heyecan korku herşey var ☺️
Melissahan Semagzll Hiç korkma canım transfer en kolayı en güzeli bende çok heycanlıydım korkuyordum ama çok çabık geçiyor bitiyor ben ekstra bişey yapmadım çok yemek yemedim sadece😅
Cutemomy Melissahan 4 tüp bebek olumsuz oldu. Karın altında nöbette tuttum.1 hafta evdede yattım. Malesef net bir algoritması yok bu işin. Nasipte varsa oluyor diyelim.
Melissahan Cutemomy Çok haklısın canım biz nede yapsak olucağı varsa olur olmayıncada ne yapsak olmaz vaktı zamanı var canım inşallah nasip olur en kısa zamanda🥹
babyiscoming_ Melissahan 9. Gün 255 çıktı benim canım. Doktorum tekrarla demedi 2 temmuzda kese kontrolüne çağırdı
Semagzll Melissahan teşekkür ederim canım sadece bı alet takılıyor ya ondan endişeleniyorum aşılama da kanama olmuştu takarken ☺️