Canım benim ilk oğlan ama iyi ki oğlan diyorum şuan dört yaşından biraz büyük inanir misin maşallah kız çocuğundan uysaldir bu erkek çocuğunu hep nette kötü gösteriyorlar diyr bu hale geldik biz kuzu maalesef 🫣 gelir seni seviyorum annecim der, merhametlidir nasıl yetiştirdigimizle alakalı kızı erkeği yok işin aslı, şuan ikinciye hamileyim kızım olacak inşallah, Allah sana da tattirir ikisini de oglusunu kocaman sev bu düşünceden uzaklasmaya çalış 😍