SFT Bebegımızın cınsıyetını kız beklıyorduk doktor 12 haftada %80 kız dedi 15 haftada erkek olduğunu öğrendik ıcımden bır şey gıtmıs gıbı hissediyorum kelıme bulamıyorum ama çok kötü hıssedıyorum yaşayan var mı nasıl toparlanabılırım suan bebegımı sankı kaybettim gıbı erkek olmasını kabullenemedım sağlıklı olsun evlat tabı ama degısık bır psikolojıye gırdım
Pamuk SFT 13 sene boyunca hamile kalamadım. Hamile kaldım öyle acılar,ağrılar cektim ki bir gün off demeye utandım Rabbım evladıma bir hastalık verir,elimden alır diye.
Cosimaniehaus SFT siz öyle odaklandığınız için hayallerinizi öyle kurdunuz belki. Erkek bebek videoları falan izleyin belki etkisi olur. Bana da oğlun olacak falan diyorlardı çevremden ama doktor kız gibi %90 demişti 13. hafta. Ben ikisine de hazırlıklıydım ama içten içe kız olmasını da istiyordum açıkcası. Şu am kesin kız dedi. Ama gerçekten önce sağlık. İnsanlar evlat hasreti çekiyor, doğuyor sağlık sorunları oluyor. Sağlıklı olsun da evlat her türlü sevilir kızı erkeği aynı. Bebeklere baktığım için keşfette hep bebekler çıkıyor. Kızı da erkeği de çok tatlı o videolar size sempati kazandırabilir, deneyin.
Gg5348 SFT bana başlarda herkes erkek erkek dedi kendimi hazırladım sonra kız olduğunu öğrendim sadece anlık bir şok oldum sonra hemen benimsedim ama detaylı ultrasonda bebeğimin beyninde kist göründü allahın izniyle her şey yoluna giriyor ama o kadar üzüldüm o kadar ağladım ki acaba dedim o bir anlık şok ve üzüntü yüzünden mi allah beni sınadı dedim yani diyeceğim yeter ki bebeğinde sen de iyi ol bir kaç hafta sonra da kendini hep erkek bekliyormuş gibi hissedeceksin inan bana🙏🏻
Mesen Pamuk rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah bizimde 3 lü riskli çıktı yanlış dua ederim diye yatıp kalkıp sağlıkla gelsin inşallah diyorum rabbim isteyen herkese de nasıp etsin inşallah.
HMBD SFT Önemli olan sağlıktır canım Rabbim hayırlı versin kendini öyle hissetme zamanla alısıp değişicek hele doğunca 🌹
Pamuk Mesen Sizin için dua edeceğim Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.Maalesef zor sahip olunca insan çok korkuyor benim duygularım yüzünden Rabbım beni imtihan eder diye. Şükür o günlerim geride kaldı,oğlum doğdu 4,5 aylık olacak.Darisi başınıza 😘
ZeynepDuru17 SFT bende yaşadım ama ameliyatta oldu uzun uzun yazamadım şuan yavaş yavaş atlatmaya çalışıyorum mevlam sağlıkla sıhhatle büyütmek nasip etsin nasip değilmiş diyorum şükür Allah’ıma ona adapte etmişiz kendimizi o yüzden oldu
[silindi] SFT Eskiler kız olunca üzülürdü, şimdilerde gördüğüm çoğu anne erkek olunca üzülüyor😅 sizi heveslendirmişler, 3 hafta hayal kurdurmuşlar, bu fikre alıştırmışlar sonrasında aa pardon demişler. Normal bi kaç güne toparlarsınız bence.
SFT [silindi] sankı bırı apartmanın tepesınden ıtmıs gıbı suçlulukta hısssedıyorum sankı evladımı ıstemıyor gıbı oluyor kız olacağına çok ınanmıstım :(
[silindi] SFT bir sonra ki olur, nasip❤️ Üzülmeyin bence daha fazla, bebek kendini istenmiyor sanmasın😇
Sevginur61 SFT ben bu durumu normal karşılıyorum kız diye seviyorsun hayaller kuruyorsun erkek çıkıyor bu duyguyu anlayabiliyorum evlat bizim evladımız tabiki bu his böyle kalmayacak bir zaman sonra ona da alışırsınız😇
ebru1221_ SFT 2021 de erken doğumdan dolayı doğumdan 15 gün sonra kızımı kaybettim. Kız olucak diye eşim havalara uçtu adaklar kesip dağıttı, eşe dosta yemekler verdi. 6 ay sonra tekrar hamile kalmak istedim çünkü atlatamadan o psikolojiyi. O an tekrar kız olucak ümidiyle istedim. Cinsiyeti öğrendiğimde bende çok üzüldüm karalara bağladım erkek dedi doktor her kontrolde hala erkek mi yanılma yok mu diye sordum sonra doğum yaklaştıkça kendime çok kızdım kabullendim evladını kaybetmekten daha mı önemli cinsiyet diye. 5 ay parça düşürdüm o kaybetme korkusu beni tüketti. 29 haftalık doğdu yoğun bakım süreci 35 gün kucağım boş kaldı tam kavuştuk derken evden hiç çıkmadığı halde zatürre oldu iki kere gözümün önünde solunum durması yaşandı öldüm öldüm dirildim ona bişey olucak diye. Sonra iyi ki oğlum olmuş dedim Rabbim vermiyorsa vardır bir bildiği dedim. Biri 6 yaşında diğeri 19 aylık 2 tane oğlum var. Allah ayaklarına taş gözlerine yaş değirmesin evlatlarımın. Oğlumun ilk yaşından sonra hamile kalmışım ama planlı birşey değildi. Şuan 28. Haftama girmek üzereyim ve kız. Hani derler ya Rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur. Biz asla çocuk istemiyoruz diyorduk çünkü doktor bana masada kalırsın bir daha kesinlikle doğum yok demişti. Allahın verdiğine şikayet etmeyin gerçekten kız erkek farketmiyor. Yokluğu da ölüm kaybetme korkusu da ölüm geliyor. Bir tane oğlumuz var bir tane de kızımız olsun dedik çok istedik Allah bizi onunla sınadı ama daha güzelini nasip etti 🤍
ebru1221_ SFT amin sizde 🙏🏼 şükredin. Burada çocuk sahibi olmak için göz yaşı döken o kadar çok anne adayı var ki onları düşünün. Allah bize nimet yollamış doğsun kucağınıza alın bi kokusunu duyun daha iyi anlayacaksınız ☺️