SFT şu an oğlumu ayağımda sallıyorum uyuması için 2 aylık olmak üzere o kadar tatlı ve güzel ki gözümde eli ayağı tutuyor görüyor duyuyor bana sesler çıkartıyor bunun verdiği mutluluğu asla anlatamam neden bunu önce yazdım biliyor musun? 20.haftada kesin kez kız denildi bi oğlum vardı zaten kız istiyorduk eşimle ve eşim aşırı sever kız çocuklarını öğrendiğimiz zaman prensesim diye sevdi karnımı tabi mutluluğumuz 1,5 ay sürdü 27.haftada başka doktora gittim o da kız derse alışverişe başlıyım diye ama yüzde yüz bin kere erkek dedi şok oldum eşim öğrendiğinde morali bozuldu bi kız bir erkek olsa başka çocuk yapmayız dedik ama kısmet değilmiş klinikten eve kadar yürüdüm yol boyunca ağladım sanki çok kötü bişey olmuş gibi hatta doktor o ara bana evladın sağlıklı gayet güzel görünüyor dua et ya kötü bişey olsaydı nasıl hissedecektin dedi onu bile ben duymamışım eltimle gitmiştik o söyledi. Uzun süre kabullenmedim öyle ki bence bu doktor çok genç tecrübesiz makinesi de iyi değildi gibi cümlelerle kendimi teselli etmeye çalıştım sonra bi daha doktora doğum dışında gitmeme kararı aldım doğumda öğrenicem dedim doğumda erkek dediklerinde ameliyat anındaydım yine de moralim bozuldu ama yanıma getirdiklerinde bu hissiyatım geçti hatta anne bebek arasında kan uyuşmazlığı olduğu için bebeğimin sarılık değeri bizi taburcu ettiklerinde 8 iken 2 günde 27ye çıkmış çocuk sapsarı olunca doktora götürdük hemen yatışı yapıldı kan alındı fototerapi verilecekti yavrumu hastanede bırakıp eve geldim hastaneye gidince de öbür oğlumu evde bırakıyordum annemin kardeşlerimin yanında her defasında bir canım yalnız kalıyordu ödüm patladı sarılıktan bişey olacak diye devamlı kan alınıp canı yandığı için de ayrıca ağlıyodum iyileşene kadar her günüm ağlamakla geçti bu yüzden sütüm kesildi ne yaptıysam gelmedi çocuk mamayı istemedi aç kalıyodu sonra ben yaparım dedim ve hastaneden taburcu olduktan sonra çağırdıkları halde götürmedim devamlı emzirdim sadece anne sütüyle geçiyor çünkü sarılık. Uzun yazdım ama iyice oku canım demem o ki cinsiyetin asla önemi kalmıyor onu hasta gördüğünde evladım can parçam iyileşsin de ne olursa olsun diyorsun inan bana sağlıktan daha önemli hiçbir şey yok bu hayatta