2mucize çok teşekkür ederim anlattıklarınız benim için gerçekten önemli . Şöyle ki ben yeni hastanede gebe okulu eğitimine katıldım . Bu dersler sırasında ebeler de geldiler bilgilendirme amaçlı eğitimin bitişinde de doğum yapacağımız odayı gösterdiler. Oda bize ait oluyormuş yani sancı odasının içinde duş lavabo vs bize özel diye anlattılar . Bir daire düşünün yan yana odalar var yürüyüş koridoru vs vardı ve isterseniz duş , yürüyüş, plates topu ile hareket yapabilirsiniz diye anlatıldı.Sezaryen doğum tabi ameliyathanede yapılıyor. Ama yine de kafam çok karışık şehir hastanesini de düşünüyorum. Adana, Mersin şehir hastanesi hakkında iyi şeyler duydum.