Aleyna_01 Allah kimseyi düşürmesin inşallah Ama biŞey
diyim mi bizim insanımızı değersizleştiriyorlar hastaneler hep Suriyeli , afkanve özbekli gebe dolu onlara o kadar kötü davranıyorlar ki sürekli üredikleri için Çok yoğun oluyor. Bir ara hastanede yattım 15 yaşında Suriyeli 5,6 aylık bebeği kıza soruyorlar kaçıncı bebek oda 1 diyor kızın bebeği akciğer iltihaplanmasından dolayı yatış yapmıştı hırıl hırıl görmen lazım Kız tuttu bıdı bıdı konuştu sonra bir anda şak diye öptümü bebeğin dudağından şaştım kaldım o çocuk akciğer iltihaplanmasından yatıyor Çocuğu daha da berbat edeceksin düşünce yok zaten o yaşta evlenip çocuk yapmış doktorlar da artık saygısını kaybetmiş Çok yoğun oluyor olması gerektiği gibi olmuyor çoğu doktor hemşire ebe maalesef