Aleyna_01 maalesef benim de ilk doğumumda böyleydi. Suriyeli diye ilgilenen olmadı. Doğum anında büyük abdestin gelmesi gayet normal bir şey kadın o kadar izin istedi lavabom geldi dedi kimse izin vermedi en sonda yatağa yapiverdi napsin kadincagiz o an kokuya dayanamadım çıktım. Çıkmama da izin vermiyorlardı ben ısrarla çıktım her çıkmama. Her 15 dk gelip farklı farklı kişiler açıklık kontrol ediyor beni. Mahvolmustum. Lavaboya gideceğim doğum yeri çatal falan orada kadının doğumunu gördüm yani. Şimdi de 2. Gebeliğim Kahramanmaraş merkezdeyim devlete takipliydim ama hiç gitmek istemiyorum doğum için. Başka hastane istiyorum ama çevremde 1 tane var tıp fakültesi orada da hep stajer var dikişim olsa yanlış atılsa mahvolurum. Başka sehiri de gaziantepi düşünüyorum ama eşimle konuşmadım daha çünkü ilki baya travma oldu ne kadar kafaya takmak istemesem de. Şimdi sizi en iyi ben beni en iyi siz anlıyorsunuz aynı durumları yaşamışız. Suriyeli ya da yabancı uyruklu diye doğum yapmaya çalışan bir bayanı hemcinsi yani aşağılama bağırıp çağırma izin vermeme dhaa ne diyeyim ki Rabb’im iyilerle karşılaştırsın hepimizi 😔