Aleyna_01 1 hafta once aynısını bursa sehır hastanesi yaptı bana 30 haftalık tım karın agırısıyla gıttım ben zaten ozel klınık takıplıyım ve dogum paramıda doktoruma odemısım . Doktorum dayanılmıcak gıbıhse gıt tahlıl yaparsalar bana at dedı gıttım dırek yatıs dedıler sancı cıkmıyo nstde ama bana bı kagıt ımzalattılar somra kadın geldı damar yolu acmaya dedım kac saat daha burdayım dedı ne saatı 1 ay belkı dedı , dedım ben 1 ay sonra zaten dogurcam neyse ben lavaboya gıdım cok sıkıstım gelınce acın damar yolunu dedım tamam gıt dedı kaçtım hastaneden zorla yatırxaklar sancım yoksa neden yatıyorum kı