Babymom07 evet benimle ilk gebeliğin aynı o şekilde olmuştu ben 1.5 aylıkken düşük yaptım 2 yıl önce Bir gün bir hafta gecikti bir gün sekiz gün bir gün 15 gün hemen hamile kaldım ondan sonra işte böyle geciktiği için anlamamıştım hamile kaldığımı altı haftalıkken öğrenmiştim ve ben beş haftalıkken idrar testi yapmıştım onda çıkmamıştı