MelodyFairy CansuuBlogg benimde 35 gün oldu gelen yok giden yok 😂işin garibi belirti de yok hiç bir şey için akıntım var sadece 🥹
Babymom07 CansuuBlogg inşallah canım 💕 yine de erken sevinmemek lazım ben hamile kalmayı düşünmeye başladıktan sonra reglim gecikti hep hatta bir keresinde 10 gün gecikti testlerde negatif çıkıyordu kan tahlili yaptırdım ertesi gün regl oldum böyle böyle alışıyor vücut birkaç ay sonra da hamile kaldım ❤️
Dilek_04 Allah gönlünüze göre versin inşallah hamilesinizdir 🤲🏻 Gecikmeniz var test yapın varsa çıkar inşallah 🌸
CansuuBlogg Dilek_04 benim teste çıkmıyor ya ben daha önce iki gebelik geçirdim biri 1.5 aylık diğer kimyasal dı 1.5 aylık gebeliğimde 5 haftalıkken idrar testi yapmıştım çıkmadı 6. Haftada öğrenmiştim
eliftoo İnşallah vardır canım, benimde bir hafta gecikmem var 5. Gün test yaptım negatif gördüm hala belirsizlik mevcut
CansuuBlogg eliftoo geç döllenme olduysa ondandır mesela benımde öyle geç yumurtam çatlar ama umarım varsa da başına bi iş gelmemiştir inşallah Malatya’da yaşıyorum 2 saat önce deprem oldu merdivenden inerken deprem sırasında ayağım kaydı düştüm 😞 biraz karın ağrım var uzandım şimdi 🥺
Esra1999 CansuuBlogg ayy kıyamam yaa inşallah kötü bişey yoktu ayaklarını hafif kaldır ayağa kalkma ihtiyaçların dışında
eliftoo CansuuBlogg Hadi yaa 😕çok dikkat et canım Allahım korusun bişey olmasın inşallah. Bende çarşamba sabahı kan vericem randevu aldım bakalım hayırlısı
CansuuBlogg Esra1999 ama Şuan bilmiyoruz ki hamilemiyim değilmiyim eğer varsa da Şuan 10 günlük filan bişey yapamazlarki bence dinlenmeliyim yatağa geldim hemen uzandım biraz hafifliyor karın ağrım ama bence kesin bende var bişey
MelodyFairy Esra1999 geçen ayda 37. Güm olmuştum Güne girdim eşim yarın işten gelince test alcak yapcam sonuç negatif ama yine de ne olur ne olmaz diye 🥲sonuçta düzenli regl olmuyorum umut ediyoruz işte
Esra1999 CansuuBlogg valla sana bişey diyimmi bi kadın hissediyorsa vardır ne olur ne olmaz dikkat et kendine
CansuuBlogg Esra1999 tabiki öyle evet tamam 3 gün daha önde adet gecikmem oldu ama Şuan 4 de çıktı 1 hafta da bekleyip hemen kan vericem benim kanda çıkıyor idrar testlerinde çıkmıyor
CansuuBlogg MelodyFairy bende bugün kan verdim negatif çıktı ama halen adet olmadım normalde her ay düzenli adet olurdum en fazla 3 gün gecikmem oluyordu
MelodyFairy CansuuBlogg Bende eşimin zoruyla test yaptım baya sıvı tüketmiştim oysa yapmak istemiyordum Sabah ilk idrarla yeniden yapcam
CansuuBlogg MelodyFairy ben çok hafif silik bir Çizgi görüyorum ama Şuan hadı hayırlısı olsun inşallah 🙏🏼