elamom24 Ama ben dün kan verdiğimde adetim gecikmişti zaten 4 gün kadar Doktor da dedi ki şu an negatif çıkabilir belki bir haftalıktır bir haftalıksa negatif çıkabiliyor bayramdan 1-2gün sonra gel tekrar kan alalım dedi tabii eğer adet olmazsam öyle alacak kanı tekrar negatif çıkarsa umarım inşallah negatif çıkmaz o zaman adet söktürücü vereceğim dedi