orkidemm_ 14. Günü test yap canım. Ben 10. Gün mü 11. Gün mü hatırlamıyorum test yapmıştım norolojiye gidiyorum ağır ilaç veriyor varsa çıkar diye negatif çıkmıştı. Nöroloji doktoru da hamilelik olsa bile yaşadığın ağrılar çok daha sıkıntılı ilacı mecburen kullanacaksın demişti 1 kere kullandım. Sonra zaten o sıralar adet belirtilerim başladı 14. Gün silik pozitif gördüm