orkidemm_ Ozlemerikci543450 canım ben hiç inanmıyorum kendim için inan ki artık tüpler mi kapalı diye düşünüyorum 🥺
Ozlemerikci543450 orkidemm_ film çekilmedin dimi bende daha çekilmedim ama olmazda sanırım bende filme gidcem de korkuyorum anestezisiz çektirmem galiba
Cihangir09 orkidemm_ umutlandirmak istememekle beraber oğlumda 10. Gün negatifi 12. Gün pozitifi gördük biz doktorlar da bu yüzden 12 14 gün geçmeden test yapılmasını onermiyorlar zaten rabbim hayırlısıyla nasip etsin inşallah 🌸
orkidemm_ Cihangir09 şöyle ki rahat olabilirsin asla umutlanan bir yapıda kişi değilim 😂netim varsa var yoksa yok evet bu şekil de olan çok ama ben geçen ay da oldum olmadı bu ay da bilmiyorum yani adete yönelik çok belirtim varken mümkün görünmüyor bana
orkidemm_ sweetmom_ ay rabbim tez zamanda nasip etsin inşallah bütün herkese içinde bizlere çok büyük sorun
Cihangir09 orkidemm_ hamilelik belirtileriyle adet belirtileri aynı oluyor yalnız 🤭 müthiş bir kasik ağrısı oluyor gebeliğin başlarında da aynı adet olacakmış gibi. Rabbim hayirlisiyla nasip etsin inşallah
orkidemm_ Candan_35 amin inşallah öyleyimdir canım umarım yani rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın :) çok geçmiş olsun yaşadıkların hiç kolay değil herşeyin hayırlısını istemek gerek
Candan_35 orkidemm_ 4 gun sonra tekrar burda hayirli haberlerle görüşürüz insallah bizleri haberdar et olurmu 🥰
orkidemm_ Candan_35 adet olduğum haberini veririm artık 🤷🏼♀️çünkü içimde his yok yani şu adet sancımı bilmem kaç bin öteden tanır bilirim ben 😂
orkidemm_ Ozlemerikci543450 hiç sorma o da aklımı kurcalıyor doktorum belki bu ay ister ama ben özelde çektirmek istemiyorum çok maliyetli diye 😏devlette de korkuyorum çok ağrım olur diye napıcam bilmiyorum
Ozlemerikci543450 orkidemm_ bende devlet tercih ederim ama çalışıyorum izin almam da sorun o yüzden özelde haftasonunfelam sanırım fiyatlarını da hiç bilmiyorum
sweetmom_ orkidemm_ daha gençsin. En içten dileklerimle inşaallah bu ay ve eğer bu ay olmazsa önümüzde ay müjdeli haber verirsin bizlere🤍🤍🤍🤲🏻🤲🏻🤲🏻
orkidemm_ Ozlemerikci543450 işte devlette istiyorum da ücretsiz olmak varken inan ki 8,9 bin vermek hiç içimden gelmiyor
Ozlemerikci543450 orkidemm_ 8 9 bin mi ay çokmuş gerçekten de devlette hemen randevu alabilir miyiz ki ya
orkidemm_ Ozlemerikci543450 çok tabi ya hele bazen okuyorum 12 bin diyen var aradım da çoğu hastaneyi 3 ay önce en uygunu Adana da 6 bindi şimdi bilmem kaç olmuştur ,evet galiba alınabiliyor şehir hastanesi veya araştırma hastanelerin de alınabiliyor
orkidemm_ sweetmom_ iyi dileklerin için teşekkür ederim sen daha uzun zamandır bekliyorsun rabbim sana en önce nasip etsin inşallah canım