birmeleginannesi_ ben deterjan olarak baby me sivi 5lt olandan aldim yumusatici kullanmayi dogru bulmuyorum o yuzden almadim. Deterjani sevdim neredeyse hic kokusu yok oyle birsey olmasini istemistim. Sampuan olarakta incianin kopuk olanini tercih ettim. Muhendisinoglu var instagramda takip ederseniz guzel onerilerde bulunuyor ben sampuani o tavsiyeyle almistim. Kopuk olmasi ilk zamanlarda kolay oluyor diye o sekilde aldim :)