birmeleginannesi_ pişik kremi ile losyonu güzel gerçekten. Banyo sonrası kasiklara bebe yağı sür tahrisi vs engelliyor. Pişik kremini gece mutlaka sür. Gündüzler ise en fazla bir iki kere sürüyorum ben ince Bi tabaka. Fiyatı yüksek ama 4bucuk aylık oldu hala üçte biri duruyor