Balyanaklikoalam birmeleginannesi_ ben toz kullanıyorum spreyi henüz denemedim o kadar başarılı mi bilmiyorum
birmeleginannesi_ Balyanaklikoalam baby me nin leke çıkarticilarinin hepsini övüyorlar ya denemek lazım 🥰 ondan da alicam çünkü
yenidenanne34 birmeleginannesi_ merhaba bi oglum var 4 bucuk yaşında dogdugundan beri baby me sampuan kullandim gayet memnunum simdi yeni doğacak bebegime de baby me pişik kremini almak istiyorum insallah oda güzeldir
birmeleginannesi_ yenidenanne34 peki şampuan nasıl kullandıktan sonra kokusu nasıl duruyo saçta 🥹 deterjanıni kullandın mi peki canım
melekmi22 birmeleginannesi_ civile bi gittim yenidoğan kısmı patliyo herşey aşırı pahalı aynı marka başka yerde daha uygun ama civilde 1 2 yaş ve sonrası için güzel indirim yapiyo hepsinin bir arti bir eksi yani var işte
birmeleginannesi_ melekmi22 aynen ürünleri güzel civilin ama dediğin gibi 1-2 ve üstü kıyafetler indirimli oluyo bide zibinlar.. mesela e bebekte zibin daha pahalı.. ama güzel ben ikisinden de yaptım alışverişimi 🥰
melekmi22 birmeleginannesi_ civilden cop bile almadım ben aşırı pahalı ben zibini da pahalı gördüm e bebekte daha ucuzdu
e_blue_sky_a Buby ben de mustela kullanıyorum. Green clean deterjanı yumuşatıcı biberon temizleyici hepsi güzel
birmeleginannesi_ e_blue_sky_a green clean internetten mi sipariş veriyosun canım herhangi bir yer var mı mağazada satışı olduğu ben göremedim de
Esra1965 birmeleginannesi_ görümcem doğum yaptı şuam 26 günlük falan şampuanından deterjanına biberon temizlik malzemesine kadar hepsini siveno almış. Hem doğal içerikli hem kokusuz bende öyle alacağım. Tavsiye ederim.
birmeleginannesi_ Esra1965 bende baktım sivenoya ama bı tık pahalı geldi aynı içeriği temizliği baby me de de görünce bunu deneyim dedim ama memnun kalmazsam sivenoya geçerim bende
melekmi22 birmeleginannesi_ şubeye gore değişiyor ya da ile gore değişiyor olabilir mi fiyatlar ben ne zaman gitsem herşey çok pahalı oluyo
e_blue_sky_a birmeleginannesi_ carrefour dan alıyorum. Biberon temizleyici fiyat olarak uygun ama deterjanlari yüksek fiyatları. İndirim oldukça stok yapiyorum. Bime gelmişti Bi ara çok uygundu kaç tane kaldıysa aldım
birmeleginannesi_ melekmi22 bilmiyorum ki canım ben 70 e falan zıbın görmüştüm indirimli zamanları oluyo onları takip et uygulamasından 🥰
neanladinyurdagull birmeleginannesi_ yumuşatıcı kokusunu az biraz hissedebiliyorum leke çıkarması güzel bebek programinda yıkıyorum zaten büyük boy kullanıyorum damacanada uyga geliyor öyle
birmeleginannesi_ neanladinyurdagull bende 5 litresini almayı düşünüyorum canım benim makinanın bebek programı yok hızlı 15 dk var 30° de bide 1.5 saat 40° de sentetik var acaba hangisinde yikasam
neanladinyurdagull birmeleginannesi_ hızlı olan ıslak bırakabilir bide soğuk da yıkar leke çıkartmak icin Sentetik daha mantıklı geldi bana
DmlKyra Deterjan henüz almadım ama bebek şampuanı pişik kremi vs hepsini mustela aldım en iyisi o bence henüz kullanmadım ama eminim memnun kalacağıma
birmeleginannesi_ DmlKyra içeriği pek onerilmedigi için onu almadım canım yapılan incelemelerde falan katkılı olduğu yazıyordu.. o yüzden bunlarw bakıyorum bende ama mustelanin pişik kremi losyon falan oneriliyo