sutlukahve Rabiul bize de bugün geldi heyecanla o butonu bekliyordum ama iki gün önce sancılarım çıktı doğumu durdurmaya çalışıyorlar ilaçla 🥲 gün saymayı iki gündür bıraktım inşallah uzun zaman durur diye dua ediyorum sadece 🥲
cakebabe Rabiul ayy çok heyecanlı 😍 uygulamaya göre 60 doktorum daha bişey demiyor zaman çok hızlı geçiyor yaa
Kubra-Maytalman Rabiul 36+2 de normal ile bende elendim , bıdışım acele etti. Neyse ki sağlıklı 🙏♥️ Darısı başınıza 🌼
Akyuz_90 Rabiul uygulamaya göre 16 günüm var ama çarşamba günü sezeryanla doğum yapacağım nasip olursa darısı tüm hamilelerin başına hayırlısıyla dualarınızı bekliyorum kizlar 🥲🌺🤰
Mihrannada 1palyaco ilk adet tarihim 30 Eylül son adet tarihim 6 ekimdi. Doğru hesaplama değil mi ? Benim ilk gebeliğim karıştırmıyorum herhalde 😅
1palyaco Mihrannada evet doğru bence çünkü benimde son adet tarihimin başlangıcı 2 ya da 3 Ekimdi . Aramızda iki üç gün var 🥰 benimde ilk doğumum olacak inşallah 🤲🏼
Mihrannada 1palyaco iyi bari 🤪sağlıkla alırız inşallah kucağımıza ☺️🌺 benim kız ismini de güneş düşünüyorum vazgeçmezsem. Sizin ne cinsiyeti ?