dhbetul Bana da bir kaç gün önce geldi buton ❤️ uygulamaya göre son 39 🥰🥰 bakalım ne zaman gelecek minik kuzu
Yesimdeniz Rabiul bugün doktor kontrolüm vardı gittim 1 hafta önden gidiyoruz yani 43 gün var doğuma 33+6 haftalık görünüyo
Sinem_klc ozgeerkan73 hayır geçen sadece bir gün boyunca süren kasık ağrım oldu gece 3 gibi geçti, onun harici henüz herhangi bir sancı durumum olmadı.
Sinem_klc rabiksu06 Amin inşallah 🥰🌸🐣 Henüz yok sadece bir gün süren kasık ağrım olmuştu o da geçti. Doktorum 41 haftaya kadar uzayabilir dedi normal doğum istiyorum inşallah nasip olur
HmerveK Gzdee93 Bizde de hep 1 hafta önden giderdi son 2 hafta atağa kalkmış 2.5 hafta önden gidiyor dikkat etmeme rağmen🫣Bugün şeker kontrolü vardı o zaman öğrendik çok şükür şekerimiz yok🤲🏽 Biraz daha dikkat edeceğiz normal doğum olması için ☺️
Nalinnn14 Rabiul 38+4 te (dün) normal doğum ile kızıma kavuştum darısı bebişlerini bekleyen tüm annelere inşallah 🙏🏻 ❤️