Yesimdeniz Rabiul bugün doktor kontrolüm vardı gittim 1 hafta önden gidiyoruz yani 43 gün var doğuma 33+6 haftalık görünüyo
Rabia_minnak Rabiul 39+3 son 4 gün yazıyor ama artık doğurmak istiyorum 😂 çok fazla zorlanıyorum Rabbim hepimize hayırlı sağlıkla tek nefeste doğurmayı nasip etsin 🫶🏻
Damlaozzz Rabiul Bayramdan sonra doğum şeklimiz belli olucak 😅 Şimdilik son 54 belki daha az. Heyecanlıyım 😍
Gzdee93 Rabiul Benimde uygulamaya göre son 41 😍 ama doğum şeklim hala belli olmadığı için günü kestiremiyorum bebiş 2 hafta önden gidiyor çünkü 🫣
HmerveK Gzdee93 Bizde de hep 1 hafta önden giderdi son 2 hafta atağa kalkmış 2.5 hafta önden gidiyor dikkat etmeme rağmen🫣Bugün şeker kontrolü vardı o zaman öğrendik çok şükür şekerimiz yok🤲🏽 Biraz daha dikkat edeceğiz normal doğum olması için ☺️
rabiksu06 Rabiul uygulamaya göre son 15 normak doğum olarak ilerliyorum ne zaman gelirse onun keyfini bekliyoruz 🥴🥴
Foreverr Son 20 gün kaldı uygulamaya göre normal gözüküyor bekliyoruz beyfendinin gelmesini hem çok heycanlı hem korkulu bi bekleyiş 🥺❤️😆👶