Rabiul Bizim butonumuz geldii 🥳Uygulamaya göre son 41 , sezaryen olursa son 35 🌸 sizde durum nasıl kızlar?
1palyaco Rabiul uygulamaya göre son 29 🥳 detaylı ultrason doktorum 6temmuz olarak vermişti ona göre ise son 26🙆🏻♀️ sağlıkla zamanında gelsinler inşallah 🤲🏼🌸
matmazellayy Rabiul 37. Haftadayız bu cuma Sezeryan günümüzü alacağız zorunlu Sezeryan olacağım bakalım kızıma kavuşmama az kaldıııı 🎀💝
nur-2706 matmazellayy ben de bu cuma sezeryan olacağım ama bayramda ne yapacağız bilmiyorum topuk kanı ve kontrol işini . Doktorunuz bi bilgi verdi mi ?
Limonvarisi matmazellayy ben de 37 deyim Cumartesi duruma göre sezeryan yapabilirim dedi doktor ben normal istiyordum sizi ne gerekçeyle alıyor acaba?
melekmi22 matmazellayy size kaçıncı hafta da neden sezeryan dediler ben şuan 32 haftaligim nst falan hiçbişey yapılmadı 1 ay sonra gel dediler 36ya denk geliyor o da o zaman da ne bileyim oldu da sezeryan dediler bir hafta sonrasına sezeryan için gün almak istemem panik bir insanım korkarım
Zeyd_Mom_22 16 gün kaldı ama 14 günde ola bilir🥹 bakalım hayırlısıyla gelsinler miniklerimiz sağ salim olsunlar amiin🥹❤️🐣
Mihrannada 1palyaco ilk adet tarihim 30 Eylül son adet tarihim 6 ekimdi. Doğru hesaplama değil mi ? Benim ilk gebeliğim karıştırmıyorum herhalde 😅