Akdogan70
Evet öyle ama doktor üstüne basa basa dediki iki saate bir dışarı çık gez ayriyetende ara ara otobüsün içinde kalk gez ayaklarin şişer hemde bebeğe zararlı uzun süreli oturmak bu şartla izin veriyorum gidebilirsin dedi yapmazsan bebeği tehlikeye atarsın böyle kesin konuştu evet mantıken yolculuk halinde yürümek saçma uygunda değil ama mecburiyetten tutuna tutuna bı iki tur atıp oturuyorum bebeğimin sağlığı icin