BirAskMasali1323 Evet kizlar yolculuklar başladı mi şuan yolculuk yapıyor olanlar nasıl gidiyo..Benim 24 saat yol henüz 3 saattir yoldayım sık sık idrara çıkma dışında suanlik bı sıkıntım yok🥰 Gelin sohbet edelim bu yol bitmez 🥴 (20+4 haftalıgim)
Ask1907FB BirAskMasali1323 dün bende çiktım tabii özel aracımızla ona rağmen bile ayaklarım şişti kasıklarım belimde sancı oldu oda ki mola vere vere geldik 13 saatlik yolu 16 saatte geldik 🙄🤨
Bilhayalacz BirAskMasali1323 Rabbim yardımcınız olsun, magnezyumu içmeyi unutmayın, hayırlı yolculuklar 🌷
BirAskMasali1323 Kontes001 Sağol canım bende sevmiyorum ama mecburiyetten bu sefer otobusle gitmek zorunda kaldik
BirAskMasali1323 elifozkann Zaten doktorumda söyledi 2 saate bir yürü hatta molaları beklmee otobusun içinde ara ara kalk yürüyüş yap eşimde yolcular rahatsız olmasın diye dile getirdi kusura bakmayın eşim hamile rahatsız o yüzden yürümesi lazım ara ara lavabo içinde şoföre söyledi benzinliklerde durmasi gerekecegini anlayışla karsiladilar
BirAskMasali1323 Ask1907FB Evet ya insan mahvoluyo bızim özel aracımız yok uçakla gidicektik bilet bulamadık daha mecburiyetten otobüsle gitmek zorunda kaldık..bende her molada inip yürüyorum otobüsün içinde ara ara kalkıp yürüyorum beni yoran sık aik idrara çıkma..eşimin dizine uzanmisim minik yastiklarda almisim başka türlü yolculuk bitmez
BirAskMasali1323 Bilhayalacz Sağol canım Allah razı olsun..Ayy unuttum valla canım ilacımi içmeyi ilaçlarda bavulumda kaldı..umarım bı sıkıntı yasamam
BirAskMasali1323 Akdogan70 Yalova dan Bitlis e kayinvalidemlere gidiyoruz..Annemler başka şehirde biraz orda kalıp sonra annemlere gececem
Akdogan70 elifozkann çıkıştıgıniz seye bakın ALLAH akıl dağıtırken siz neredeydiniz acaba sen düz yolda gidiyorsun tamam da başkası sollama yapar bisey yapar otobüs fren yapmak zorunda kalır doktor beyinsizse ben napayim araç hareket halindeyken ayağa kalkılmaz olgun Bi insan bunu bilir
BirAskMasali1323 elifozkann Bı otobüs mevzusu açtım tartışma oldu tartismayin ..sen haklsin hanımefendide mantıken dusundugunde evet yanlış yolculuk halinde ayakta olmak yürümek ama doktorda söyledi ara ara dolaş otobüste ayakların şişmesin ve bebegede zararli sürekli oturmak yani ikinizde haklsiiniz
elifozkann Akdogan70 ya sen ciddi misin şaka falan mı yapıyorsun? O hamile özel bi durumu var ne sollaması ne arabası dümdüz yoldan bahsediyoruz. Muavinde sürekli hareketli halinde otobüsün içinde gider gelir birşeyler dağıtır onun gibi düşün
Ask1907FB BirAskMasali1323 kesinlikle nırmalde bende hep uçakla gidip geliyorum ama haftadan dolayı almıyolar… Allah’ım yardımcınız olsun çok zor
Akdogan70 elifozkann ben ciddiyim ben otobüsten bahsetmiyorum sollama yapma konusunda başka araçtan bahsediyorum otobüsün sağından solundan geçen Bi araba önüne atlasa aniden fren yapması lazım sonuçta o kadar kavga niyetlisiniz ki anlama kabiliyeti 0