Yani daha az ağrıyla süreci atlatmak varken neden travmatik işkenceli bir doğum seçelim ki? Hayır o bağırışlardan stres ve acı hormonlarından çocuk da etkileniyor. Dünyaya geliş anındaki travmalar kayıt oluyır hep beynine. Ben mümkün olursa mutlaka isteyeceğim, inşallah bilim daha da gelişir böyle fanuslara falan koyar orda büyütürüz, dışardan izleriz büyümesini ve doğum vakti gelince kapağını açar alırız falan🤩 zorlaştırmayın kolaylaştırın🤗