Hicde öyle düşünmeyin sonucta normal doğum sancılo bir sürec ve zaten herkesin acı eşiği herkesin sancısı farklı doğum hızı farklı, mesela benim suyum sabah 6 da geldi akşam 10a doğru doğurdum 10 a kadar full aşırı şiddetli sancı cektim ama bazıları var 2-3 saate doğruyor acılması cok hızlı ilerlediği icin ozaman tabikide cok gerekli değil.. bunu bi nevi ağrı kesici gibi düşüne bilirsiniz
burda cok fazla positiv epidural hikayeleri var okuyabilirsiniz
Bende mesela tam tersi fayda etmemişdi ebede şaşırmışdı aynı sancıyı devam cekmişdim aynı şiddetle 😅 cok nadir olan bir durum sanırım yani birşey anlamadım ama dediğim gibi positiv hikayeler var işte epiduralden sonra uyuyup dinlenenler sancıları kesilen😅