Benim ilk kızım epidural ikincisi normal istedim hissetmek istiyorum dedim çok pişman oldum keşke epidural olsaymisim ölüme gittim geldim diyebilirim ama herşeyiyle çok güzel yinede şimdi üçünde bebeğime hamileyim Allah izin verirse onuda epidural istiyorum doğumum geç oluyor çünkü sancı sürem çok oluyor açılmam az az oluyor onun için epidural tercihim