Kuzum dualarım seninle. Sebebi her şey olabilir hamileyken kan gelebiliyor bende olduğunda şok geçirmiştim. Şimdi senin durumun farklı zaten hastanede yatıyorsun ve su sıkıntısı var.
1)Kanama bunlarla ilgili olabilir.
Bu durumda doktor bilir ne yapacağını sanırım ek ilaçlara başlarlar daha başlamadıysa progestanlara.
2)Kanamanın bunlarla ilgisi yoktur. Sudan bağımsızdır.
Bir tane iğne var ne olur ne olmaz onu yaparlar bence. Bir de iki durumda da serum takarlar bol bol sebebi sızıntı olan su değil.
Serumla vücuda sıvı alımını arttırıyorlar ki oksitosin salgılanmasın kasılma olmasın var olan kasılma azalsın. Dua edeceğim sana. Canını sıkıp kalbini yorma, orası milyonlarca damarın iç içe geçtiği bir yer plesanta. Birkaç damar kanamış olabilir miktarı nerede olduğu bunlar önemli ama unutma burada hamileliği boyunca kanaması olup yatanlar da var. Sonunda doğumlarını yaptılar. Allah büyük halledeceksin inşallah. Dualarım seninle bebiş