Nlnmtn littlechick 28 haftalıkken benim başıma geldi canım kanama hemendoktoruma göründüm çok şükür bı sorun yoktu 24.haftamda plesantam asagdaydi biraz o cikiyomus yaklaşık 3 cm uzaklasmisti uzaklasmasan kaynaklı kanama yapmış olabilir doktor bir iğne verdi 3 gün arayla yaptım erken doğum riskine karşı bir de progestan kullanıyordum devam.ettim çok şükür bişey yok şuan umarım doktoruna gorunmussundur kanama iyi bişey değil cunku
Bettdemm littlechick canım geçmiş olsun seni hatırlıyorum bebeğin suyuyla ilgili hastanede yatıyordun hala da hastanedesiniz sanırım kanama ile ilgili ne dedi hekimin özel durumun olduğu için başka kanamalarla kendini kıyaslama bence kendini strese de sokma hekiminin vereceği cevabı bekle
littlechick Nlnmtn canım ben zaten hastanede yatıyorum şimdi nst bağladılar sancı var mı diye bakıyolar
littlechick Bettdemm evet canım hastanede yatıyorum hala. Kanamayı görünce çok moralim bozuldu su gelmesine alışmıştım ama kanamayı görünce çok kötü oldum 😔
Nlnmtn littlechick anladım canım Allah’ın izniyle bişey olmaz inşallah sen stres yapma artık herşeye bir çözüm var sağlıkla kavuşursun bebeğine🥰
Bettdemm littlechick bolca ya şafii çek bolca canım elimizden gelen dua,stresten uzak durmak yani senin yapabileceğin en iyi şey o hekimini dinle , takdiri ilahi iyi olacaksın inşallah ben inanıyorum haftalardır çok iyi sabırlısınnnn moralini bozma 🌸
littlechick Minikprensinannesiiiii amin inşallah canım nst de kasılma çıktı serum bağladılar şimdi korkuyorum geçmezse diye 😔😔
Bihterrr Haftada yaşadım çok normal karşılandı yani bişey de çıkmadı. Bugün de arkadaşıma anlattım o da ben de yaşadım dedi 20. Haftalarda normal sanırım ama sizin farklı durumunuzda var yinede inşallah bişey olmayacaktır korkmayın
littlechick Yamanmomy önce kanama oldu sonra hemşireler nst bağladı nst sırasında kasılma çıktı serum taktılar. Kanama neden oldu bilmiyorum doktor muayne etmedi l
mkz littlechick doktor neden bakmadı sizin durumunuz zaten belli. umarım bi şey yoktur bebiş büyüdüğü içindir dua edelim bol bol. ismi azam duası da edin
Teacherblue littlechick kanama az mı çok mu canım. Doğum nişanı gibi bir şey mi yoksa. Ben kanamam var diyr ortalığı ayağa kaldırırken nişanım gelmiş 🥲.
littlechick mkz inşallah öyledir 😔 çok korkuyorum gerçekten bişey olcak diye 😔 doktora bilgi verdiler ama kendisi gelip bakmadı