23 haftalık ikiz gebeyim suyum geldi kanla karışık 5 gündür de geliyor cumartesiden beri yatıyorum hastane de doğuma kadar yatacakmışım.. enfeksiyon da çıktı.. zaten suyum azdı havuç suyu içerek biraz çoğaltmıştım. Şimdi de böyle oldu😔 seni de başından beri takip ediyorum çok şükür güzel haftalara geldin inşallah biraz daha sabreder minikoo🤲🏻