Ehira Limon sıkarak yiyebilirsiniz.. Ben ilk ketçap ile tatmıştım, avokadoyu :)) onunlada güzel oluyor (bence :))
myavocado selencinaar ben de bayılmıyorum, tatsız tuzsuz geliyor. Üstüne limon sıkıp tuz döküp yiyorum sağlıklı diye🤷
selencinaar myavocado bide tansiyon muhabbeti var bende tuzu kestim artık ☹️ galiba avokado ile pek barışık olamayacağım😅
karakayahavva00 selencinaar ben tam buğday ekmeğini tost makinesinde kızartıp üstüne sürerek yiyorum. Olgunlaşmış avokadoyu ezip içine Himalaya tuzu limon zeytinyağı pul biber çok az karabiber döküp karıştıyorum enfes oluyor. Bazen de omletle karıştırıp ekmek üstü yapiyorum çok saglıklı bi deneyin.
SrpYlmz selencinaar avokadoyu iyice erdir içini çıkar ez limon tuz ve karabiber yap gerçekten yiyebilirsin bende yemiyordum eşim öyle yaptı ve yemeye başladım
_Daydreamer_89 selencinaar avakado muz bi çay kasıgı bal ve kakao bu şekilde muhallebi gibi yiyordum çok güzel oluyor
YoncaD selencinaar nasil yapiyosun zeytinyagi limon tuz öyle dene bayilirim 10 kilo olsa yerim 😄 biraz fazla yumusamis Avocado al sert olunca tadi igrenc oluyor ondanda belki sevmemis olabilirsin
selencinaar YoncaD bilinçli olarak yemeye hazır olandan aldım salataya ekledim tadını anlamamak için ama yinede olmadı 🫤
buseyusuf27 selencinaar domates ve salata ıcıne avokado lımon tuz nar eksısı mısss 🤭 bn heo oyle yıyorm tabı ıcıne ıstegr gore malzeme koyabılırsınız.
ggmom selencinaar eğer cacık seviyorsan kuru cacık yapıp avokadoyu da ezip içine ekle hiç tadını almazsın ben ayrtiyetten beyaz peynir yeşil soğanla da yiyorum tatlı istersem muzla