Bende çok sevmezdim sade mesela asla yiyemem hala ama ilk başta limon sıkıp ezip az tuzla ezilmiş şekilde yiyordum daha sonra buna labne karıştırp kızarmış ekmeğin üzerine sürüp yiyordum şimdilerdeyse doğruyorum limon az tuz güzelce harmanlayıp yiyorum çok tadını almak istemiyorsan limonunu biraz bol sıkabilirsin.. öncesinde diyetisyenle kilo verme sürecim olmuştu o zaman avokado veya 3 tam ceviz veriyordu ceviz eş değer sanırım baktın hala yiyemiyorsan ceviz ye canımm