Feride_01 sacmalamakizim peki bişey sorucam ben ilk hamileliğimde bir sürü belirti yaşadım yerleşme kanaması bile Şuan hiç belirti yok normal dimi
sacmalamakizim Feride_01 Normal canım bende 2. Gebeliğimde hiç belirti yaşamadım, sadece 2 hafta geciktim 6 haftalıkken öğrendim. 🤣
MrvBK Feride_01 Aaayyyy çığlııııkkk çığlıkkk. Ay kendi sonucummyş gibi sevindim. Maşallahhh ya. Sağlıkla ilerler kuzum. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Hhh03 Feride_01 okadar sevindimki Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bende pazartesi kürtaj oldum Rabbim banada tekrar bu mutluluğu yaşatır inşallah banada dua edin😔